De laatste keer kreeg ik na de sex een soort van huilbui. Ik voelde me niet echt verdrietig of down ofzo maar ik had echt de behoefte om enorm te huilen. Na een paar minuten is dat dan weer over en is alles weer goed en ben ik weer vrolijk.
Vond het raar van mezelf als ik er achteraf over nadenk, maar ik wou echt heel graag huilen op dat moment. Ik moet wel heel emo en instabiel zijn overgekomen op mijn bedvriendje
Geregistreerd: di maart 06, 2007 4:55 pm Berichten: 604 Woonplaats: den haag
Ik denk dat ik het weet, je hebt vlak voor de sex dat stuk over de G spot gelezen dat ie niet bestaat en daar werd je een beetje emo van Toen je klaarkwam realiseerde je dat ie wel bestaat en dat het verhaal door een A-sexuele mastodont is geschreven met teveel lichaamshaar Dus gewoon tranen van geluk en genot
martin
_________________ (-; Het leven is een groot feest (-; althans het mijn wel......ondanks Justme (-:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum